Для батьків




Рішенням Вінницької міської ради від 23.08.2013р. №1378,
 виконавчий комітет міської ради вирішив:
 закріпити територію обслуговування за ЗШ №34 м.Вінниці
 для ведення обліку дітей шкільного віку.

Тереторія обслуговування ЗШ№34 м.Вінниці

№п/п
Назва вулиці або провулка
Номери будинків
Барське шосе 1 км 
всі будинки
Келецька 
№118-136 (парні) 
Стельмаха
№1-56 




Тиждень  інклюзивної освіти
 « Рівний рівному»
з 01.12.-08.12.2017


 «Тепер, коли ми навчились літати у повітрі , як птахи, 
плавати під водою, як риби,
 нам не вистачає тільки одного: 
навчиться жити на землі, як люди.» (Б.Шоу.)


Батьківський всеобуч
Тема: Інклюзія – нове явище для загальноосвітніх шкіл.   

  Одного дня ми всі приходимо у цей світ маленькою ди­тиною, крихітною, беззахисною, яка потребує турботи, любові, підтримки рідних…
  День за днем дитина росте… Попереду у неї стіль­ки всього: болі та радощів, численні злети та падіння..
  Щодня на землі чиєсь життя народжується і чиєсь згасає. Кожного дня на цей світ народжуються і діти, яких ми називаємо дітьми з особливими потребами. Особливими тому, що через свою ту чи іншу неповносправність вони потребу­ють нашої особливої турботи. Їх також, як і кожну дитину, чекає своя неповторна доля. У них також будуть свої болі та радощі, свої злети та падіння. І неповносправним дітям так само, як і кожній дитині, хочеться побажати щасливої, світлої долі...

 Інклюзія – це політика і процес, що дає можливість всім дітям без виключення брати участь у всіх освітніх навчальних програмах.  В основу інклюзивної освіти покладено ідеологію, яка заперечує будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
Проміжним етапом розвитку інклюзивної системи освіти можна вважати процес інтеграції.
Інтеграція – це зусилля, спрямовані на введення дітей з особливими освітніми потребами в регулярний освітній простір. Пристосування учнів до вимог школи.  В цьому повинні брати участь не лише педагоги,  батьки, а і всі оточуючі. Існує два типи такої інтеграції – це часткова (діти з особливими потребами навчаються в окремому спец класі, або відділені школи і відвідують тільки окремі загальноосвітні заходи) та абсолютна ( діти проводять весь час у загальноосвітніх класах).
Зрозуміло, що люди, як соціальне середовище та матеріальна база нашої освіти не готові до впровадження інклюзивної освіти.
По-перше, необхідно змінити відношення що до дітей  з особливими потребами.
По-друге, виховувати співчуття, розуміння і позитивного ставлення у інших дітей.
По-третє, необхідно створити певні умови для навчання таких дітей (спеціальна освітня програма, обладнання, забезпечення супроводу  помічником вчителя).





                                             





                                            До уваги батьків майбутніх першокласників! 

                                               29 серпня о 19.00 відбудуться батьківські збори.
                                             
               1-А клас-   кабінет  012 ( третій поверх) кл.керівник Ліпач Людмила І ванівна
               1-Б клас - кабінет   009 ( третій поверх) кл.керівник Антонюк Тетяна Вікторівна
               1-В клас - кабінет   011( третій поверх) кл.керівник Бондар Людмила Миколаївна
               1-Г клас - кабінет  007 ( третій поверх)кл.керівник  Скрипаловська Лілія                                Василівна
















Комментариев нет:

Отправить комментарий